Diumenge, 29 de Maig
Hora: |
Event diario |
Lloc: |
Arreu de Catalunya |
Resum: |
Setmana de la Natura a Catalunya! |
Descripció: |
<div style='text-align: center;'><strong>Del 27 de maig al 5 de juny, viu la Terra amb un munt d’activitats arreu de Catalunya en favor de la Natura! Suma’t-hi!</strong>
</div> La Setmana de la Natura és una campanya dirigida a promoure activitats a tot Catalunya per conscienciar sobre la importància de tenir cura de la nostra natura i el nostre territori.
<img alt='' src='http://imscdn.abcore.org/r/custodiaterritori.org/w300-h156/mm/image/imgnews/2016/banner%20setmana%20natura.png' style='width: 300px; height: 156px; margin: 10px;' />
Tindrà lloc entre el 27 de maig i el 5 de juny de 2016 i promourà l’organització d’activitats arreu de Catalunya per viure la Terra i conscienciar la societat de la necessitat de conservar la natura i el territori. Durant la setmana hi haurà activitats per als més joves i fins als més grans.
Excursions, tallers, visites guiades, activitats familiars, exposicions, activitats infantils, sortides de camp… Un munt d’oportunitats per gaudir de la natura i per tothom!
Si vols ser partícip de la Setmana, cerca una activitat que s’adequi als teus interesos i apunta’t-hi! Pots buscar totes les activitats que es realitzen a la web de la Setmana de la Natura:
<a href='http://www.setmananatura.cat' target='_blank'>www.setmananatura.cat</a> |
|
|