
En aquesta sortida es farà una visita al tram baix del riu Gaià començant per la seva desembocadura i acabant a la presa del riu Gaià per veure quines actuacions i quina gestió es fa entre l’entitat Salvem el Gaià i l’empresa concessionària i que gestiona el pantà, Repsol.
Podrem conèixer de primera mà com s’ha aconseguit arribar a un acord amb l’empresa per dur a terme una millora en la gestió dels cabals sortida i de la cota del pantà per garantir cabals ambientals a tot el tram baix del riu Gaià.
PROGRAMA
11:00 Presentació de la Sínia del Gaià
11:45 Visita a la desembocadura del Gaià
12:00 Visita a l’embassament del Gaià
14:00h Dinar (opcional). Menú complet 12,00 euros per persona
Lloc: l’Hort de la Sínia
Inscripcions: La sortida és gratuïta però cal confirmar la vostra assistència abans del dia 20 de novembre a fluvial@custodiaterritori.org indicant nom, entitat, telèfon, correu-e, i si voleu reservar dinar.
El lloc de trobada de la sortida és:
US HI ESPEREM A TOTS i TOTES!
Per a més informació
descarregueu-vos el programa en PDF!